...

Lögnare^^ om Sista (men en av de bästa) ridlektionen för i år!:

Va du ljuge r>.<

IP: 29 December, 21:40
-------------



Okej, kan du förklara lite mer detaljerat? Vad är det jag ljuger om? Skrev ju så som jag tyckte det gick, inte vad alla andra tycker. Typ ni som tittade på...
Nä, jag fattar uppriktigt sagt inte vad du menar med ljuger. Och att sen inte våga stå för sin anklagelse heller, för om man tycker att nån ljuger på riktigt så borde man stå för det, istället för att fegt vara anonym.
Tror jag vet vem du (eller ni) är i alla fall, men jag är inte 100%, så istället för att skriva rätt till dig och fråga så lägger jag ut det här.


Visst, du kan gärna kommentera vad jag nu ljög om anonymt, om du nu vill vara så feg. Vågar inte stå för det du tycker ens mot mig. Jag är ingen varulv direkt...
Men säg vad jag ljög om i alla fall, vill verkligen veta det så att jag kan rätta mig efter dig.
Jag var jätteglad när jag kom hem från ridningen, jag skrev verkligen så som jag tyckte att det gick. Eftersom att jag var otroligt nöjd med både mina och Fleurs prestationer jämfört med när jag red Masse och knappt fick galopp.



Okej jag överreagerar väldigt mycket nu, men jag måste verkligen få veta vad du menar, för jag kan inte se att jag gjort nåt fel. Var hur taskig du vill, förklara i detalj vad jag nu har gjort för fel. Gör det bara, sätt igång! Jag tar emot det med glädje (eller inte -_-)


Nu skrev jag att jag tyckte du var feg, jag är inte direkt jordens modigaste person, tvärtom, men jag skulle aldrig kommentera nåt sånt här heller. Även om det inte var särskilt stort, men storleken spelar inte alltid roll.
Ja, som sagt överreagerar jag väldigt mycket, gör en stor grej av allt, men sån är jag helt enkelt, jag reagerar starkt på anklagelser, som denna. Du kanske inte ens skrev det seriöst, jag kanske missuppfattar helt och hållet. Du kanske inte ens tar åt dig, du kanske skriver anonymt en gång till eller inte svarar alls, men det var värt ett försök i alla fall.


Vill egentligen inte publicera det här, känns väldigt löjligt det hela, men jag måste få veta. Vad har jag nu gjort för fel? Den där kommentaren förtjänar egentligen inte ett sånt här långt inlägg, så mycket uppståndelse. Men för säkert tjugonde gången nu så måste jag få veta.

Kram på er andra i alla fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0