Friskis & Svettis xD

Hej :) Följde med mamma och tränade innan, kom hem kanske halv nio!
Det var rätt så kul, det var först uppvärmning, sen stationer (tjugo stycken) och sen stretching och avslappning :D Nu efteråt känns det rätt mycket i musklerna, och ändå var det ett baspass (lätt pass) xD men det var ju första gången så...
Så jag ska nog följa med fler gånger, för jag behöver bli lite starkare också haha :D
Nu ligger jag i sängen och tar det lite lugnt och så...

Men ni borde kommentera lite mer, alla ni som läser... om det nu är några som läser över huvud taget?
VILKA LÄSER MIN BLOGG? :D Kommentera, så vet jag! Om det är flera som verkligen läser bloggen så kan jag göra lite roligare saker för er, typ hiss/diss, mer dagens outfit, åsiktsinlägg, veckans blogg, fler frågestunder, och kanske till och med att jag videobloggar!
Men vill ni ha allt detta får ni kommentera! Annars är det inte kul att blogga, och då blir det dålig uppdatering :(

Aja kram på er :) <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag läser väll den ibland! :) <3

2011-12-27 @ 23:27:49
URL: http://thedanceer.blogg.se/
Postat av: agnes

Svar till tove: Hon var jättesnäll <3 typ snällast i hela stallet <3

2011-12-28 @ 12:36:02
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/
Postat av: agnes

Jag läster din blogg varje dag, och jag försöker kommentera ofta <3

2011-12-28 @ 12:37:05
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/
Postat av: Sanna

Läser din blogg ibland, den är bra!!! <3

2011-12-28 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0