Glass :D

Hej! Nu har jag och mamma testat att göra glass för första gången, den ligger i glassmaskinen nu :D chokladglass blir det, lite spännande att se hur den blir!
Aja i kväll ska jag nog följa med mamma till friskis & svettis och gå på ett pass, det är typ stationer :D för jag har suttit still typ hela tiden sen skolavslutningen så... :P
Men på torsdag ska Isabella följa med mig till stallet :) <3 ska bli jättekul! Det är sista ridlektionen då också, trooor jag kommer få atlas men det är inte helt säkert, men hoppas det! För jag har inte önskat nån häst innan och då kanske jag får rida honom bara för det :) Har inte ridit honom sen ridlägret i somras och då var han bääst <3 särskilt när vi red barbacka! (det ska vi nog inte göra imorgon då men...) Fast jag fick typ inte galopp på honom xD men nu ska det gå om jag får honom! för dels är han piggare nu och dels har jag till och med fått igång masse i galopp några steg :D så det kommer nog gå bra (om jag inte trillar av då för att han är så pigg haha xD nejmen när vi skulle sitta ner i traven fick hon som red atlas rida lätt bara för att han började galoppera annars :3) ! Fast det är som sagt inte ens säkert att jag får rida honom då men...
Nä nu ska jag se om glassen är klar :D hejdå!

Atlasbus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0