ingen blogglust :/

Hejhej, jag har ingen blogglust alls nu, så det kommer bli lite dålig uppdatering framöver :( Men jag ska försöka komma igång snart igen! Men jag vet inte när :/

Aja har vart i skolan idag som vanligt :/ ganska lång dag, men vi gjorde rätt roliga saker. På gympan dansade vi, på svenskan hade vi en talkshow (i två grupper) där vi var karaktärer ur boken tusen gånger starkare, på biologin hade vi prov och fick sluta när man var klar(jag fick sluta 50 min tidigare än vanligt :D), på livskunskapen tittade vi på film, på matten använde vi mini-whiteboardstavlorna, och på musiken var min grupp i salen och spelade gitarr medan de andra var i studion. Okej det hade vart roligare i studion men det var ändå kul för vi hade ingen lärare i salen så man kunde sitta och prata lite :)
Och nu är jag äntligen hemma och ligger i sängen med ipaden :D imorgon är det ridning igen <3
Jo förresten i söndags var jag hos Lillma :) det gick sådär, jag skulle rida ut men lillma ville vända tillbaka heeela tiden, hon snurrade runt, backade ner i diket och var jättenära på att gå ner för ett stup! :O så när hon hade gått några meter utan att försöka vända så vände jag henne och gick tillbaka. Sen red jag utan stigbyglar i paddocken :D gjorde sidförande (hehe om det hette så xD)och skänkelvikningar, gick rätt bra faktiskt, fast på skänkelvikningarna lyssnade hon inte alls på skänkeln :/ aja mysigt var det där i alla fall, som vanligt :) nu ska jag inte dit på ett tag :( nästa gång blir typ i januari...
Kram! :)

Haha häromdan lät det från en av flyttkartongerna (sen vi flyttade för typ två år sen x) ), och när jag öppnade hittade jag ingen mindre än vilda xD det var typ ett hål i den längst mot väggen där hon hade klättrat in :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

2011-12-16 @ 17:09:23
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ojj, råkade skicka en tom kommentar...

Jag ska försöka kommentera mer på din blogg nu ;)



Kul att det var så roligt hos Lillma!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva!!!

2011-12-16 @ 17:11:31
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0