nöjd :D

hejhej! nu ska jag och mamma gå hem till henne och hälsa på katterna :D men först tänkte jag skriva lite snabbt vad jag fick för julklappar!

På morgonen: en bok av mormor och morfar

På eftermiddagen:
Av elin: en jättesöt taggboll, en shleishkatt (haha älskar sleich)
Av mormor och morfar: en lila "one-piece" (inte äkta) <3
av min moster och kusinerna: presentkort på gina tricot
av mamma och pappa: lite sleichgrejer, monty python-filmer (haha de är jätteroliga :D ), tumvantar, en "teckna hästar"-bok, en annan bok, en grej man kan åka på snön på som jag inte vet vad den heter, mjukisbyxor, en långärmad tröja, en glassmaskin <3 tror det var allt! Jätteglad nu!
Aja nu ska jag och mamma gå :D kram!

Vad fick ni i julklapp? :D


av mormor och mo


Kommentarer
Postat av: Agn

Den teckna hästar boken har jag med <3

2011-12-26 @ 20:37:29
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0