Seeeg dag :)

Hejdan, nu sitter jag här i min "one piece" med världens träningsvärk :/ Vaknade tjugo över elva ungefär xD brukar ju vakna typ nio så det var rätt sent... så jag åt frukost vid kanske ett...
Men jag gör inte så mycket idag, jag funderar på att ta lite av glassen snart :)
Ååh jag längtar jättemycket tills ridningen imorgon <3 hoppas verkligen jag får Fleur, Brio eller Atlas! :D

Hihi det är i alla fall några som läser min blogg :) Så nu kommer jag försöka uppdatera lite längre och oftare, när jag vet att det finns några som läser <3

//Tove :)


Kommentarer
Postat av: agnes

Svar: jaa typ, Leo har ju börjat sparkas när man ska kratsa hovarna, men om man bortser från det är dom typ lika <3

2011-12-28 @ 19:05:23
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/
Postat av: agnes

sv: Jag vet!!! Men det är ju inte säkert att vi kommer med!!! Men jag hoppas

2011-12-29 @ 10:05:43
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0