Seg morgon...

Idag vaknade jag klockan nio, gick upp och åt frukost, och gick och la mig i sängen igen xD Jag har fortfarande massa träningsvärk, särskilt i armar, mage och rygg, men det är lite bättre än igår i alla fall.
Ska snart gå upp och kanske äta nåt och klä på mig, för sen ska vi hem till pappa och hämta mina ridkläder! För jag ska ju rida idag :D <3
Sen ska vi hem hit igen och så ska jag byta om och sen gå och möta Isabella :)
Sen ska vi åka till stallet och så, det kommer bli jättekul! Och som jag kanske nämnt (typ 1000 gånger ^^) så vill jag rida Brio, Fleur eller Atlas! Men av de tre är det mest troligt att jag får Atlas!

Glöm nu inte bort frågestunden! :D
http://briolover.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

Ställ alla frågor ni kommer på, spelar ingen roll om det är hästfrågor, frågor om mig eller this or that :D fråga på bara!
Kram <3

Söta Peppsi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0