Snart jullov <3

Det behövs verkligen! Jag hoppas jag orkar tisdagen och onsdagen bara :3 nejmen jag har sovit alldeles för lite på sistone, så det ska bli skönt med lov och julafton :D
Men jag kommer inte uppdatera så mycket innan julafton tror jag :/ aja vi får se helt enkelt!
Men idag var det sista vanliga dagen i skolan för i år :D imorgon är det respektdag, vi ska se på nån film och så :) sen är det julbord också! Och på onsdag är det hela skolan dansar, och vi ska dansa med sexorna :( aja det kunde väl vart värre :/
Sen på kvällen är det julavslutning :D de andra skolorna slutar typ på torsdagen men då är vi lediga :)
Aja ska försöka göra mig i ordning nu (kommer nog ändå i säng efter 11 >.< )
Kram! <3
Haha Peppe kommer alltid och slickar rent skålarna när man ätit yogurt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0