Trööött!

Hejhej! Nu känns det som om ögonlocken ska falla ihop, så jag ligger i sängen och skriver detta :) På vardagar brukar jag lägga mig typ halv tolv tolv så jag fattar inte varför jag lägger mig så tidigt när jag får gå upp hur sent jag vill imorgon...
Menmen, jag har haft en rätt lugn dag i största allmänhet, först skola, med rolig historia (fast i sexan var den inte rolig för då hade vi en tråkig lärare), sen tråkig matte och engelska som var rättså rolig just idag för jag, Sofie och Isabella spelade in när vi diskuterade en sak xD sen ska vår lärare lyssna på det xD hon kommer nog få lite roligt... aja, sen var det bild också, där man typ skulle redovisa om en reklamaffisch som man hade gjort. Det gick väl hyfsat, jag och Isabella var framme samtidigt, fast vi redovisade inte samtidigt. Men man var tvungen att improvisera en hel del eftersom läraren ställde frågor och så! Men det var skönt med bara fyra lektioner idag :)
Sen när jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och så, det behövdes ska jag säga :D och imorgon ska jag kanske följa med mamma och Elin när de ska köpa julklappar (fast jag ska inte gå med dem då, om jag följer med är det mest för att jag behöver köpa julklappar jag med) och sen på eftermiddagen ska vi baka lussekatter :D det är så gott :D nästan godare än pepparkakor tycker jag :)
Snön smälte förresten bort i natt, det spöregnar och har gjort det i princip hela dagen -_- tänk på söndag när
jag (förhoppningsvis) ska rida! Usch kommer dö!
Aja kram på er! :) <3 ska försöka göra dag 5 snart på den där grejen :D

Vildisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0