Dålig uppdatering :(

Hej! Ja, min uppdatering har väl inte varit den bästa... Men skolan började idag och sen har jag precis vart på husvisning! Huset vi kollade på var rätt fint och mysigt och så, men pappa hittade några "problem" eller vad man ska säga, och Elin är inte alls sugen på att flytta... Fast det var inte jag heller när jag var tio, men då fick jag flytta ifrån ett hus som vi bodde i med mamma ett år i alla fall, och nu känns det inte alls jobbigt att flytta, fast det var vi som byggde huset och jag bott här hela mitt liv. Eller okej, om vi flyttar så kommer jag väl sakna det här rätt mycket, men ändå!
Aja, snart ska jag äta och sen ska jag ringa Amanda :D
Kram!

Hehe jag hatar att visa tänderna på kort men ni kan få en bild där jag gör det i alla fall xD bara för att ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0