Hej!

Skrev ett inlägg i skolan men glömde skicka xD smart...
Men a, mamma har mailat bilder på mig och Lillma (från provridningen) till mig, men jag har inte fått dem än... Men när jag får dem, vill ni se dem då? :D
Tror mamma ska ta bilder nästa gång också, om hon inte glömmer det... Det är ju trots allt långt till dess, men jag längtar!!
Aja, idag har det vart en sådärbra dag i skolan, det var några roliga, några tråkiga ämnen.
Blir inga nya bilder nu, menmen... Ni får jättegärna kommentera förslag på bildmotiv, alltså vad jag ska ta kort på! tänk på att jag allt som oftast bloggar från ipaden, så det kan inte bli så mycket hästbilder, vilket är lite tråkigt :/ Men jag skulle bli glad om ni kom med förslag om vad jag ska skriva om och så också :) om ni vill ha mer frågestunder, veckans blogg, hiss/diss, åsiktsinlägg... Ja, vad som helst helt enkelt!
/Tove :)


Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Ja verkligen! hur är det med dig då? :) kram

2011-11-14 @ 21:49:55
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elvira

sv;Måndagar,onsdagar,torsdagar,ibland fredag,lördag och söndag :)

2011-11-14 @ 22:04:47
URL: http://elviraasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0