Hemma nu :)

Nu har jag kommit hem från en lång och seg dag i skolan :( åtta timmar! Ni kanske fattar varför jag har ont i huvudet nu?
Aja, det är lite bättre nu när jag ätit och så, men ja... Jag och Amanda skulle åkt till stallet för att hon (eller jag skulle stå där med henne) skulle stå i caféet, men ingen kunde stå där med oss så det gick inte :(
Tror jag ska plugga lite spanska nu i alla fall, vi har ju prov på torsdag! o.o
Kan typ bara klockan och siffrorna, och det är massa mer man ska kunna... Typ grammatik, berätta om sig själv, släktord och sånt, så det är bara att sätta igång! Tror jag ska öva på att berätta om mig själv (eller man ska skriva om sig själv då men a)! För det får man mycket poäng för i provet tror jag!
Aja, jag ändrar lite på det där med fem kommentarer :D bara för att jag typ inte har några hästbilder på bloggen...
Men som sagt har jag precis kommit upp på henne så jag kanske inte trampar ner hälarna, vrider om händerna, sitter rakt osv på vissa av bilderna... Men så är det inte nu längre :D så jag hoppas mamma ska ta kort nästa gång!
Men just nu kan jag inte ladda upp bilder så det kanske kommer i nästa inlägg :D


Kommentarer
Postat av: ponnysoryttare - julia.

Sv: Jo, ellerhur! :)

2011-11-15 @ 19:39:00
URL: http://ponnysoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0