Pysslat :D

Hejhej! Nu har jag och Agnes vart och julpysslat! Först var det mest småbarn där, men sen såg vi såna i vår ålder också :D
Men jag pysslade ett ljus (eller pyntade det då), ett julkort, en smörkniv (xD), en ängel typ, ett knäckebröd med pynt, en marsipanfigur, och kanske nåt mer :D
Å så fikade vi också :) fast det var en konstig person i kassan som inte sa vad det kostade, och så fick man varken tallrikar eller glas, och sen så stod inte det vi köpte med på prislistan så vi trodde det kostade mycket mindre än vad det gjorde, så jag frågade om jag inte skulle få något tillbaka, och han sa att vi egentligen betalat för lite :/
Men sen åkte vi i alla fall häst och vagn! Fast det var inte så långt då men ändå :D det var kul, särskilt som jag inte fick rida idag!
Sen var det en eldshow :D först fick de inte tänt på grejerna, men sen gick det! Det var väldigt coolt och lite läskigt, för hon som gjorde numret gjorde massa saker, typ tände eld på sin hand, åt upp eld, och hade typ sprit i munnen som hon sprutade ut så att det sprutade eld från hennes mun :O men det var riktigt coolt i alla fall!
Ännu en före-efter från min städning :D sista tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jaa hon var jätte läskig!!! Stackars hästarna som fick springa så mycket :'(

2011-11-27 @ 18:10:55
URL: http://horsebestfriends.blogg.se/
Postat av: Ellen

nu är veckans blogg avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig igen :D http://lnalmgren.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-2.html#comment

2011-11-27 @ 18:19:19
URL: http://lnalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0