Rolig dag :D

Hejhejhej! :D Idag har det varit en väldigt bra dag, först sovmorgon, sen skjuts en bit till skolan, sen var spanskaprovet lättare än väntat, sen en helt okej kemilektion, trots att vi inte labbade :D sen mat (äcklig fisk då, så det var inte lika bra...) men sen var det skolans val, och jag och Therese satt utanför bildsalen, för vi skulle ha film (trodde vi, men ingen hade sagt nåt). Men sen visade det sig att vi skulle vara i vårt hemklassrum och ha TTM... så vi kom lite försent :3 men sen fick vi sitta i slöjdsalen istället :D det var kul!
Men sen gick vi hem och jag åt och bytte om till ridklädde och åkte till stallet :) där fick jag reda på att jag skulle hoppa briobuuuus :D <3
Men han gick lektion innan så jag hjälpte Esmeralda och Agnes lite med deras hästar :)
Men sen skulle vi hoppa då, det var typ en bana, fast tre av "hindren" var bommar, två var kryss. Först hoppade vi i ström, det gick inte bra, Brio sprang förbi hela tiden och jag var lite ouppmärksam och så... Men det blev bättre på slutet när vi skulle hoppa en och en :) fast jag var så upptagen med att få honom över hindret att jag glömde ställa mig (utom ibland i sista sekunden) xD stackars Brio som får ha en sån ryttare som jag...
Men vi hann aldrig med banan :( aja, det var kul ändå!
Sen borstade jag brio lite och så, innan jag åkte hem!
Men här kommer lite fler bilder på mig och Lillmasöt :D (hon är söt, inte jag xD) plus några nytagna på mig som jag bjuder på!


Kommentarer
Postat av: Tove

Hehe, hatar verkligen min sits på de där bilderna xD

2011-11-17 @ 20:52:58
URL: http://briolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0