So-läxa -_-

Hejhej, har precis gjort lite tråkig SO-läxa som vi troligtvis har förhör på imorgon... kul? Nej! Men jag har glömt min ipad i skolan... igen -_- inte så roligt precis :/ Men det är mycket lättare att blogga från datorn, det säger jag bara! Men aa, imorgon har vi sovmorgon till 9.20, skönt! :D Och så slutar vi typ ett också! Egentligen ska vi sluta halv tre men vi har kompensationsledigt för att vi var i skolan på kvällen en gång (öppen skola för de som ska börja på skolan nästa år)! Och sen har jag ridning imorgon också, fast vi ska inte rida, utan det är teoriii :( tråkigt! Även om det kan vara bra att kunna lite saker också xD men aja... ändå kul att vara i stallet så ja... Har typ ett sår i kanten av ögat, det svider varje gång jag blinkar :( tänk då när jag ska sova! Aja kram på er! <3 Har typ inga bilder på den här datorn så det får bli ett tråkigt inlägg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0