Två listor!


De tre hästar jag gillar att RIDA mest på råda + argument
1. Brio - förut gillade jag inte att rida honom så mycket, men efter idag älskar jag det! Han är lagom stor, lagom mycket att kämpa med, och världens sötaste valack <3 inte för att sötheten spelar roll när man sitter på då men...

2. Fleur - Hon är så himla snäll och duktig! Dessutom är hon väldigt mjuk, och jag älskar att hoppa henne! Innan dagens lektion var det Fleur jag gillade mest att rida.

3. Atlas - Världens mjukaste trav! Kanske lite mer svårriden än de andra två, i alla fall mer än Fleur, men det är bra för då lär man sig mycket. Hade honom på ridlägret i somras, då var han supersnäll! Har däremot inte galopperat på honom på länge, så jag har glömt hur han känns i galoppen.


De tre hästar jag gillar mest I STALLET på råda + argument
1. Brio - Världens sötaste Brio <3 älskar verkligen honom! Han slickar mina händer med öronen framåt när jag håller fram dem, och det är inte för att jag hållit i hästgodis eller nåt. Sen så är han så gosig och mysig så att man dör <3

2. Atlas - Lilla surisen Sprattlas är söt och charmig, glad som sur! Han ser ut som en liten nallebjörn hela han! Jag bara älskar honom <3

3. Leo - Stallets snällaste! När jag började rida på råda trodde jag inte det, jag menar, han är ju så stor! 182 cm! Men han är verkligen lika snäll som han är stor! Är inte Brio eller Atlas inne är det honom jag går till :D eller inte alltid då men i alla fall!

Bilder från hemsidan på alla! Brio är den lilla bruna (ni har sett honom förr), Fleur är skäcken, Atlas är den mörkbruna med bläs, och Leo är den ståtliga, bruna med stjärn :D
Hoppas ni gillade inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0