Börjar 8:45!

Hej! Idag börjar vi lite senare än vanligt :) fast imorgon blir det ännu bättre för då börjar vi tjugo över nio! Men vi börjar med gympa, fast jag tror tjejerna skulle få gå tidigare, för vi skulle typ prata med några :3
Aja, igår var jag och Amanda i stallet, och idag ska vi dit igen! Och på torsdag :D men jag hann inte spela Sims så jättemycket, jag var tvungen att göra engelskaläxan också... Så jag kan inte riktigt skriva vad jag tycker om det än, men det är jättekul att man kan rida! Fast i början sitter dem som hösäckar :p
Aja, nu ska jag klä på mig och så! Kram!
Och bilden är redigerad :D


Kommentarer
Postat av: emilie

Fin blogg :) Kram

2011-10-26 @ 16:03:32
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0