Home from the stable :D

Hejhej! Jag kom nyss hem från stallet, och från en rätt bra ridlektion :D Jag hade Brio då, eller först skulle jag ha Simba men jag och Simone (en i min grupp då) bytte! Så jag fick min lilla bebis <3 Ska få honom nästa vecka också, jippi! Men vi skulle galoppera på volterna, och det gick inte så bra, jag studsade väldigt mycket i traven och kunde inte få till en bra fattning. Och så är lilla Brio lite envis också :p Men sen sa Michaela (min ridlärare) att jag kunde trycka ner mig med hjälp av framvalvet på sadeln, och då gick det bättre, så jag fick en liten galopp på slutet också. Men att det inte gick först berodde nog lite på att jag ramlade av honom i somras och var lite rädd att göra det igen, men det gick bra den här gången! Här är en bild på honom från hemsidan! Och i min header finns det en annan bild på honom som jag själv tagit. Kram! :D

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-27 @ 20:06:24
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: felicia

sicken söt:)

2011-10-27 @ 21:58:02
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0