Kommit hem+lite svar

Hej, nu har jag kommit hem från skolan, jag och två andra stannade kvar ett tag, men vi ska få kompensation för det nån gång :)
Jag kan svara på de frågor jag har fått hittils, men ni får självklart fortsätta att fråga!


Duhar verkligen en grymt fin blogg nu!!:)
gillar designen!<3

Frågor!

Katt/häst
Hur många läsare har du om dagen?
Vilka bloggar följer du dagligen?
varför bytte du till blogg.se

Kraaam!<3

Tack! Jag tycker den är mycket bättre än den gamla :)
Men katt eller häst... Jaa, det beror lite på hur de är och så, men jag måste nog säga häst, för de är bra både som sällskapsdjur och att rida på. Plus att de är söta såklart ;)

Idag har jag 11 unika besökare än så länge, men igår hade jag 23, så det varierar rätt mycket, särskilt nu när jag precis skapat bloggen!

De bloggar jag följer regelbundet är väl nellieberntsson.se, ponnybrudarna.se, theresefabienne.blogg.se, amandakarlssoonn.blogg.se och sofieanderssoon.blogg.se :D sen så läser jag ju andra bloggar också, men de här är de bästa!

Jag bytte för att jag nästan alltid bloggar från ipaden, och då blir det rätt tråkiga inlägg med bara lite text, till blogg.se finns det en app, och nu är det mycket bättre att blogga! Och kanske att läsa också för den delen :D


Det där blev rätt långa svar, men jag har tråkigt :p tack för frågorna, jag vill gärna ha mer :D
Men snart blir det väl öppen skola.. Eller jag ska vara där halv sex -_- jag hade ju inte behövt gå hem :3 eller jo, för jag vill inte vara i skolan hela dan.
Men ni får gärna ge tips på vad jag ska skriva om också, så att det inte bara blir "det här har jag gjort idag"-inlägg :)
Nu ska jag se om jag hittar något att äta till mellanmål :p lite sent kanske men aja:3

Mitt Sims har inte kommit än, håller tummarna för att det ska komma imorgon :D
Kram!

Bilden=Bjuder med stort B xD


Kommentarer
Postat av: Sofie

åh vad roligt att du följer min blogg! ;D<3

2011-10-26 @ 17:57:22
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0