Slutat sköta...

Jo, jag var ju i stallet innan idag, och då sa jag även till om att jag skulle sluta sköta Salea... Så nu gör jag inte det längre. Men jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden eller nåt så att jag fortfarande var skötare på min bebis (brio, inte Salea :3 )! Men idag har jag pysslat om honom i alla fall :D
Men imorgon ska jag och Amanda nog åka till stallet igen :D ska bli kul! Brio har ju skötare alla dagar, men jag kan nog ta hand om honom lite imorgon också :D
Nu har min iPad typ inget batteri, för jag orkade inte ladda den igår natt :D
Kram!
Haha gillar den här bilden :D :


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad synd att du inte är skötare på Salea <3 längre!

2011-11-01 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0