Trött...

...är jag nu :3 ska nog lägga mig lite tidigare än vanligt idag, kanske tio-kvart över tio...
Men jag har gjort lite engelskaläxa nu, den är tills på fredag så jag gjorde inte allt. Ska göra lite imorgon också.
Men jag kunde inte åka till stallet, för pappa kom hem kanske vid sex och då skulle vi äta. Sen var det försent. Men om jag släpper en dag så blir det tisdag, för oftast kan jag komma till stallet på onsdagar, det var typ bara idag som det inte gick. Eller så slutar jag sköta helt. Eller så vet jag inte. Vilket jag inte gör. JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG :(
Fast jag behöver inte bestämma idag, för idag kan jag ändå inte ändra på något :3
Men jag får se hur jag gör, och kom ihåg att ni är jättesnälla om ni säger vad ni tycker att jag ska göra i en kommentar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0