Börja blogga igen?

Nu var det exakt en månad sen jag tog bloggpaus, kanske läge att starta upp bloggen igen, nu när jag har sportlov och allt? Jag gör ett försök nu över lovet, så får vi se hur det går sen!

Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och så, min lillasyster bakade choklad/kladdkakemuffins, och då kom jag på att jag också ville baka något, men eftersom att vi ändå skulle få hennes muffins idag så väntar jag till en annan dag, jag har ju trots allt hela lovet på mig!
Innan jag gick in på bloggen så satt jag och målade lite ^^ närmare bestämt ett träns! Jag tog en skärmdump på ett hästhuvud i iPadspelet My Horse, sen ritade jag dit ett träns i en målar-app. Ni kan få före - och efterbild i slutet av inlägget.

Jaa, jag undrar hur många läsare som stannat kvar här på bloggen... xD Ni som mot all förmodan har gjort det är BÄST! :D Haha här kommer i alla fall före - och efterbilderna jag pratade om, vad tycker ni? Blev det bra? Jag målade rätt ur huvudet :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0