Svårt att komma igång igen :/

Jag har inte uppdaterat på ett tag, jag har helt enkelt inte orkat, är inte van vid att blogga nu, även om det bara var en månads paus.
Aja jag ska försöka bli lite aktivare med minst ett inlägg om dagen!

Idag ska jag, mamma och min lillasyster Elin till allum. Jag ska hitta ett underställ (det gamla börjar bli för litet och jag måste ha underställ nu när jag rider på vintern), och ev. gympakläder också. Aja jag har fortfarande inte fått februaris månadspeng (eh, snart mars nu >.<) så jag tror inte det blir nåt annat. Men jag hade vart sugen på att köpa en bok, nummer 8 i serien House of Night. Vill verkligen läsa den!

Den här veckan har jag ju haft sportlov, och jag har bland annat varit och tränat med Isabella, varit och ridit på Briobusen, och så igår var jag med Agnes! Jag har mest tagit det lugnt annars, men eftermiddag ska Isabella komma hit, det blir jättekul :D

Hihi men först allum i alla fall, vi ska åka om typ 20 minuter, känner att jag får skynda mig lite nu för jag har inte ens gått upp ur sängen xD
Aja kram på er, här får ni lite bilder bara för att jag har vart lite seg med uppdateringen hehe xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0