Ingen ridning...

Hejhej, idag vaknade jag typ kvart över tio och gick upp efter ett tag och åt frukost, men nu ligger jag i sängen igen haha.
Jag skulle ju rida Lillma idag, för första gången på typ en månad, men hennes ägare var sjuk igen :( Riktigt synd, men om nån kan köra mig så kommer jag rida nästa vecka istället!
Jag känner för att vara lite duktig idag, och inte bara ligga och lata mig som jag gjort halva jullovet xD
Det är massa saker jag borde göra, men inget jag är så sugen på...
Först och främst får jag väl gå upp xD sen ska jag väl duscha, och sen städa lite på mitt rum, kanske byta sängkläder, och rensa lite i min garderob och så...
Sen ska jag försöka lägga mig tidigt och SOMNA då också, för jag har typ lagt mig ett-två de senasta dagarna, och somnat ännu senare.
Men i morse vaknade jag i alla fall inte efter elva, så jag ska kanske lägga mig vid elva, även om jag med största säkerhet inte somnar på typ en timma -_- Men jag måste försöka, skolan börjar ju på tisdag och då måste jag gå upp sju. Nej usch, jag vill inte ens tänka på det!

Men ni får ha det så bra, jag kommer nog uppdatera rätt mycket idag, men jag lovar inget!

Kram <3

Ett collage jag gjorde på mig och mina favoritdjur :)


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Varför åker du inte till lillma själv? Du är väl medryttare på henne? :) <3

2012-01-10 @ 08:48:48
URL: http://amandakarlssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0